<<< TONY HAWK'S PRO SKATER 2 >>> Kiedyś w TV jakiś skate popylał na desce, czekałem, aż się wywali, no i w końcu się wywalił (na "jajka":) Zaraz potem włożyłem płytkę z drugą częścią Tony'ego do czytnika mojej starej konsoli i tak to się zaczęło. Patrzę... , a na ekranie jakiś plemnik z okiem, po chwili został przekłuty i pojawił się napis - NeverSoft. Hmmm to tylko logo twórców, a ja się tak przeraziłem. Kolejny film to ten główny pokazujący podstawowe postacie "w akcji". W tle przygrywa utwór grupy Rage Against The Machine. Menu gry jest dość ciekawe. Kółko od "dechy", a na nim napisy. Fajne, mnie się spodobało. Zaraz, zaraz... opcja Create Skater??? Tak! W drugiej części gry jest to dostępne. Mało tego jest jeszcze opcja Park Editor, opcja ta pozwala tworzyć własne parki. CREATE SKATER Stwórz siebie!:) Możesz edytować imię, masę ciała, głowę, brzuch, nogi, stopy. Przykładowo możemy zrobić siebie, czyli chudą, bladą postać z łysą głową:) Oprócz tego można podać parę niepotrzebnych rzeczy, np. wiek, miejsce zamieszkania, styl jazdy i takie tam... Jeżeli myślisz, że tworzenie postaci jest rozbudowane to grubaśnie się mylisz. Nie można zmieniać nosa, oczów, ust itd., mamy za to gotowe modele i to jest wkurzające. PARK EDITOR Jeżeli Narodowy Park Tatrzański jest dla Ciebie za mały, możesz zrobić własny park, tyle że nie tatrzański, a Skate Park. Skate Park po którym będziesz śmigał sam, lub z kumplem. Edytor nie jest trudny i po paru minutach stworzysz planszę. Można trochę grzebać i wybrać np. rozmiary naszego parku, otoczenie... 1 park zajmuje 1 blok na Memorce. Do tego trza liczyć 1 blok za granie w trybie kariery. Czyli na 256 bl. karcie zapiszesz 255 Skate Parków. Miejsce mi się kończy, a ja jeszcze nic nie napisałem o samej grze. Wybieramy więc swoją postać z pośród prawdziwych Skaterów i odpowiednio na planszach wykonujemy zadania, za te zadania o3mujemy kasę i mamy wtedy dostęp do kolejnych plansz. Mamy więc 2 minuty i zdobywamy 250 000 pkt., szukamy literek S, K, A, T, E, które się schowały gdzieś na planszy, lub grindujemy po śmigle samolotu, by ten odleciał i odsłonił nam dostęp do dalszej części levelu. Jest dobrze. Robimy triki, grindujemy po każdej krawędzi, nawet nie wykonując zadania się nie nudzimy. A i plansze są dość ciekawe i zróżnicowane, np. szkoła, ulice Nowego Jorku, Filadelfia, Meksyk i inne. Grało mi się przyjemnie:), może dlatego, że grafa jest wporzo? Owszem trochę pływają tekstury, ale czego się spodziewacie po 8 letniej konsoli. Ale nie jest źle: skaterzy wyglądają spoko, otoczenie też jest całkiem, całkiem... Teraz czas na oprawę dźwiękową. Grindując, myślałem chwilami, że to ktoś za oknem grinduje:) Grindy są jak prawdziwe, odgłos przy upadku również, ale za to odgłos pierdzenia (?) jest trochę dziwny:) Pewnie się zdziwiłeś, że można pierdzieć, nie chcę za dużo zdradzać, ale jedna z dodatkowych postaci, jako trik specjalny posiada tą zdolność. Muza jest czaderska, ale za dużo tu Hip-Hop'u. Komuś to może się spodobać, ale mi raczej nie. Dlatego twórcy wpletli kawałki z gatunku: "lekki metal":), rock punk. Słyszymy Papa Roach, Rage Against The Machine i inne mniej znane zespoły. -> Grzybiarz <- Tony Hawk's Pro Skater 2 Grafika 9 Dźwięk 9+ Plusy: + po prostu tak powinna wyglądać kontynuacja Minusy: - nie ma Ocena: 9/10 |